24 Ekim 2011 Pazartesi

WORD YARDIM

Microsoft Office programlarında Yardım özelliğini ilk defa kullandığımızda, çevrimiçi Yardım penceresi, ekranda varsayılan konum ve boyutta görünür. Yardım penceresinin görüntülenme biçimini değiştirebiliriz. Daha sonra, Yardım penceresini açtığımızda, yaptığımız ayarlar korunur.
Microsoft Office'teki her programın ayrı Yardım penceresi vardır. Yani, Microsoft Office Word gibi bir programda Yardım penceresini açtığınızda ve sonra Microsoft Office Outlook gibi başka bir programa gittiğinizde ve Yardım'ı açtığınızda, iki ayrı Yardım penceresi görürsünüz. Microsoft Office, her Yardım penceresi için benzersiz ayarları korur. Örneğin, Word'ün Yardım penceresi, Outlook'un Yardım penceresinden farklı konumunu, boyutunu ve En Üstte Tut durumunu korur.

Yardım penceresini en üstte tutma

Yardım penceresi için varsayılan ayar, diğer Microsoft Office program pencerelerinin en üstünde durmasıdır. Bu ayar, pencerenin en üstte olmaması şeklinde değiştirilmişse veya pencerenin en üstte olmasını istemezseniz, bunu istediğiniz ayara değiştirebilirsiniz. Yardım penceresi araç çubuğundaki En Üstte Tut düğmesi, Yardım'ı en üstte tutmak ve bir program penceresini Yardım penceresinin üstüne taşımak için yeniden tıklattığınız bir geçiş tuşudur. Pencere, şu anda Microsoft Office programınızdaki diğer pencerelerinin en üstünde kalacak şekilde ayarlanmışsa, En Üstte Tut düğmesi, yukarıdan görüntülenen basılabilir bir iğneye benzer: . Pencere, diğer pencerelerin en üstünde kalacak şekilde ayarlanmışsa, Ekran İpucu (Ekran İpucu: Kullanıcı fare işaretçisini, bir düğme veya köprü gibi bir nesnenin üzerine getirdiğinde görüntülenen kısa bir açıklama.) metni Üstte Değil olarak değişir, ve düğme yandan görüntülenen basılabilir bir iğneye benzer: .
  1. Microsoft Office programınızın ana penceresinde, Yardım'ı açın.
Klavye kısayolları  Yardım'ı açmak için, F1 tuşuna basın.
Şu 2007 Microsoft Office sistemi programlarda veya araçlarda aşağıdakileri yapın:

Access, Excel, PowerPoint veya Word

  • Microsoft Office Access Yardımı düğmesini, Microsoft Office Excel Yardımı düğmesini, Microsoft Office PowerPoint Yardımı düğmesini veya Microsoft Office Word Yardımı düğmesini tıklatın.

InfoPath, Outlook, OneNote, Project, Publisher, SharePoint Designer, Visio veya Clip Organizer

  • Yardım menüsünde Microsoft Office InfoPath Yardımı'nı, Microsoft Office OneNote Yardımı'nı, Microsoft Office Outlook Yardımı'nı, Microsoft Office Project Yardımı'nı, Microsoft Office Publisher Yardımı'nı, Microsoft Office SharePoint Designer Yardımı'nı veya Microsoft Office Visio Yardımı'nı tıklatın.
  1. Yardım penceresi araç çubuğunda, En Üstte Tut düğmesini tıklatın.
 Not   En Üstte Tut ayarı, Yardım penceresini, yalnızca Microsoft Office programlarının en üstünde tutar. Bu, Microsoft Office'in parçası olmayan diğer uygulamaları etkilemez. Örneğin, Microsoft Not Defteri'ni açarsanız ve pencereyi Yardım penceresinin üzerine taşırsanız, Yardım penceresi en üstte kalmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder